Szoftvereink

Kockázatkezelő szoftver

Kezelje az összes kockázatot egyetlen platformon

Ne hagyja, hogy a különböző típusú kockázatok Excel-táblázatokba, e-mailekbe és különálló rendszerekbe kerüljenek. Azonosítsa, értékelje és kezelje a kockázatokat és lehetőségeket a funkciók, projektek és osztályok között egyetlen platformon.

Győződjön meg arról, hogy a műveletek megtörténtek

Felejtse el az emlékeztetőket és az oda-vissza e-mailláncokat. A tevékenységek közvetlenül kapcsolódnak a kockázatokhoz, és a Falcony automatikusan emlékezteti a megbízottakat. Na, ez a hatékony kockázatkezelés, nem igaz?

Feltárja azokat a kockázatokat, amelyek egyébként felderítetlenül maradnának

Minden alkalmazott segíthet a kockázatok azonosításában és mérséklésében, ha hagyjuk őket. Nagyobb bevonással növelheti a helyzeti kockázattudatosságot, és láthatja, hogy a különböző kockázatok hogyan kapcsolódnak egymáshoz.

Kockázatkezelő kimutatások

A stratégiai kockázatoktól a működési kockázatokig, a megfelelőségtől a projektkockázatokig, mindezeket gyönyörű kimutatásokon jelenítheti meg, amelyek segítenek megválaszolni azokat a kérdéseket, amelyekre szervezetének szüksége van a jobb döntésekhez.

Kockázatértékelések ütemezett ismétlésekkel

Automatizálja és ütemezze a kockázatértékeléseket. Jelentse a kockázatokat bármilyen okoseszközzel.

Beépített feladatmenedzsment automatizálással

Automatizálással racionalizálhatja a kockázati feladatokat, így biztosítva, hogy egyetlen kritikus intézkedés sem marad el.

Szerepek, hierarchia és minden, amire egy vállalkozásnak szüksége van

Szerepek és jogosultságok testre szabása a hatékony kockázatkezelés és ellenőrzés érdekében.

Chat-alapú kommunikáció

Fokozza a kockázatkezelést kétirányú csevegéssel a jobb együttműködés és a hatékony kockázatkezelés érdekében.

Saját nyelvű platform

Használja a platformot az Ön nyelvén, miközben a kockázati adatok globálisan összehasonlíthatóak maradnak.

Admin eszközök

Testre szabhatja beállításait felhasználói szerepkörökkel, sablonokkal és űrlapokkal. Készítsen vagy használja kockázatértékelési sablonjainkat.

Kibervédelmi incidens bejelentő szoftver

Beépített ügykezelés, értesítések és kivizsgálás

Bejelentés esetén egy előre meghatározott kivizsgálóhoz kerül a bejelentett észrevétel a szoftverben. A bejelentésről a kivizsgáló e-mailben is értesül. A beépített ügykezelési rendszer lehetővé teszi, hogy a kijelölt személy egyszerre tudja figyelni mind az egyedi ügyet, mind pedig kontextusban elhelyezni azt. Amennyiben több külön bejelentés érkezik ugyanarra az ügyre, akkor ezek összekapcsolhatók egymással.

Egy kulcsfontosságú megoldás, mely könnyen szervezetre szabható

A szoftver bejelentési felületén található kategóriák egyszerűen a szervezetre szabhatók. Kategorizálhatják a bejelentések típusait, akár egycsatornás bejelentési rendszerrel, ahová az összes bejelentés érkezik, vagy több csatornás megoldással. A szoftver lehetőséget ad szervezetének, hogy a kibervédelmi incidensek bejelentésre, kivizsgálásra és megválaszolásra kerülhessenek. A szoftverünk biztosítja a kivizsgálóval való kommunikációt is a szoftveren keresztül. A szervezet kibervédelmi incidens bejelentési szabályzatát is közzéteheti a bejelentési oldal nyílt linkjén, így mindenki számára elérhetővé válhat a szervezeten belül. Az Ön szervezete logójának elhelyezésére is lehetőség van. A szoftver több nyelven is egy web alapú nyílt linken elérhető, könnyen használható minden elektronikai eszközön (laptop, PC, okostelefon, tablet).

Védett bejelentés és kommunikáció

Egyszerű, gyors és átlátható bejelentés. Az észrevétel elküldésénél lehetőség van bizonyítékok, fotók, csatolmányok feltöltésére is. Amikor egy új incidens bejelentésre kerül, az automatikusan a rendszertől egy egyedi azonosítót kap. A kommunikáció biztonságos és felhasználóbarát a kivizsgálóval. 

Ügykategorizálás és testreszabott kérdések

Az alkalmazottai, valamint üzleti partnerei többet érdemelnek, mint egy statikus felület egyetlen szövegmezővel. A mi szoftveres segítségünkkel a sima szöveges felületen túl különböző kérdésekkel segítheti a bejelentőt (lenyíló ablakok, választható gomb, kiválasztás, többes kiválasztás funkciók,….stb.) ezáltal könnyen testre szabhatja a bejelentési űrlapjait, így világos lesz a bejelentőnek, hogy pontosan milyen információkra van szükség az adott kategóriában. Az űrlapok szerkesztése könnyebbé teszi a kategorizálást is, az okok feltárását, kulcsszavak elhelyezését, mely segíti a kibervédelmi incidens kivizsgálását. Amennyiben a szervezetnek több telephelye is van, lehetősége van megadni azokat és a bejelentő ki tudja választani, hogy hol történt az adott incidens.

Adatbiztonság és személyes adatok védelme

Az általunk ajánlott, használt kibervédelmi incidens bejelentési szoftver az EU területén levő szerveren tárolja a bejelentéssel kapcsolatos adatokat, így a személyes adatokat. Azok nem kerülnek továbbításra harmadik országba és/vagy nemzetközi szervezet részére, és mindenben megfelel a személyes adatok védelmére és az adatbiztonságra vonatkozó hatályos uniós és hazai jogszabályi előírásoknak.

Automatizált statisztikák

Az automatizált statisztikák hozzásegítenek ahhoz, hogy jobb döntéseket tudjon hozni a szervezet vezetői abból a szempontból, hogy mely területeken kell jobban odafigyelni.

error: Védett tartalom!